Sayfalar

17 Eylül 2018 Pazartesi

Felsefe Tarihine Giriş Önerileri

Peter Watson Fikirler Tarihi


Felsefe ve felsefe tarihi ile ilgili öneri isteklerine arada bir rastlıyorum. Kaan H. Ökten twitter adresinde paylaşmasıyla burada böyle bir liste tutmak istedim. Çok fazla kitap var ve zamanımız az bu sebeple bana en çok şeyi katacak kitabı seçmem lazım. Bu yüzden böyle güvenilir önerilere her zaman açığım.

Kaan H. Ökten'in twitter paylaşımını aynen buraya ekliyorum ve ilk fırsatta ben de Watson'un Fikirler Tarihi kitabını edineceğim. Listeyi yeni önerilerle karşılaştıkça güncellerim.


Watson: Fikirler Tarihi Arslan: İlkçağ Felsefe Tarihi (5 Cilt) Kenny: Batı Felsefesinin Yeni Tarihi (4 Cilt) Corbin: İslâm Felsefesi Tarihi (2 Cilt)
https://www.iletisim.com.tr/kitap/islâm-felsefesi-tarihi-cilt-1/7002#.W5_urdIzbIU



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder